Muotoilun menetelmistä on tutkitusti merkittävää etua yrityksille niiden toiminnan ja palveluiden kehittämisessä. Tämä oppaan luettuasi ymmärrät, mitä designlähtöisyydellä tarkoitetaan, millaisia liiketoimintahyötyjä sen avulla voidaan saavuttaa ja mitä designlähtöisyys käytännössä yrityksiltä vaatii.
Designlähtöisyys takaa yrityksen kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen kehittämisen, mikä tutkitusti parantaa myös liiketoiminnan lukuja. Tässä materiaalissa syvennymme tarkemmin designin liiketoimintahyötyihin ja sen menetelmien tuomiin mahdollisuuksiin.
Tulet huomaamaan, että designlähtöisyys vaatii yrityksiltä paljon. Palkintoina ovat kuitenkin työn tehostuminen, jouhevoituminen ja sen mielekkyyden parantuminen, liiketoiminnan kehittyminen sekä asiakaskokemuksen kasvu.
Monet yritykset listaavat asiakaslähtöisyyden liiketoiminnan tärkeimpiin arvoihin. Oletteko te niin asiakaslähtöisiä kuin luulette?
Designissa ja asiakaslähtöisyydessä on kyseessä lopulta koko yrityksen toimintaa ja strategiaa koskeva muutos, joten työ vie aikaa ja vaatii kärsivällisyyttä. Oppaassa esittelemme viisiportaisen maturiteettimallin, joka auttaa tunnistamaan oman organisaation designlähtöisyyden valmiustason, sekä keinot designlähtöisyyden kehittämiseen.
Tämän materiaalin lataaminen on täysin maksutonta eikä se sido sinua mihinkään. Lataa opas itsellesi täyttämällä oheinen lomake.
Lataamalla tiedoston hyväksyt, että Bitfactor voi olla yhteydessä sinuun sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Bitfactorin tietosuojaseloste.