Asiakaslähtöisyys on avain kohti parempaa liiketoimintaa. Asiakaslähtöisyys ei synny yrityksissä itsestään, vaan se vaatii määrätietoista työtä, strategista suunnittelua ja design-ajattelun vaalimista.
Osa yrityksistä on jo pitkällä asiakaslähtöisyyden ja designin hyödyntämisessä, kun osa vasta ottaa ensiaskeleitaan sillä tiellä.
Tämä kysely on helppo tapa selvittää, millä tasolla yrityksenne design-valmius on. Kyselyn täyttäminen vie aikaa vain muutaman minuutin.
Parin päivän päästä saat raportin, jossa kerrotaan, millä tasolla yrityksenne on ja miten voitte kehittää design-valmiuttanne seuraavalle tasolle. Kyselyyn vastaaminen ei sido sinua mihinkään.
Kysely koostuu kolmesta osa-alueesta:
1
Työkulttuuri ja päätöksenteko
2
Asiakaslähtöinen suunnittelu ja palaute
3
Käytännöt ja työskentelytavat
Kysely on vielä kehitysvaiheessa, joten toivomme sinulta palautetta kysymyksistä ja raportista.