logo

Designin valmiustasokysely

Oletteko niin asiakaslähtöisiä kuin luulette?

Asiakaslähtöisyys on avain kohti parempaa liiketoimintaa. Asiakaslähtöisyys ei synny yrityksissä itsestään, vaan se vaatii määrätietoista työtä, strategista suunnittelua ja design-ajattelun vaalimista.

Osa yrityksistä on jo pitkällä asiakaslähtöisyyden ja designin hyödyntämisessä, kun osa vasta ottaa ensiaskeleitaan sillä tiellä.

Tämä kysely on helppo tapa selvittää, millä tasolla yrityksenne design-valmius on. Kyselyn täyttäminen vie aikaa vain muutaman minuutin.

Parin päivän päästä saat raportin, jossa kerrotaan, millä tasolla yrityksenne on ja miten voitte kehittää design-valmiuttanne seuraavalle tasolle. Kyselyyn vastaaminen ei sido sinua mihinkään.

Kysely koostuu kolmesta osa-alueesta:

1

Työkulttuuri ja päätöksenteko

2

Asiakaslähtöinen suunnittelu ja palaute

3

Käytännöt ja työskentelytavat

Asiakastarpeita ei ole tiedostettu
Kiinnostunut asiakas-lähtöisyydestä
Omaksunut designin työtapoja, mutta ei vielä näy strategiassa
Sitoutunut asiakaslähtöisyyteen ja tämä näkyy myös strategiassa
Asiakaslähtöisyys on sulautunut osaksi yrityksen toimintaa ja strategiaa

Kysely on vielä kehitysvaiheessa, joten toivomme sinulta palautetta kysymyksistä ja raportista.